Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Amortyzatory MONROE w nowym Mercedesie klasy G

27.09.2018

      Informacja prasowa

 

TECHNOLOGIA TENNECO INTELIGENTNYCH ZAWIESZEŃ MONROE ZASTOSOWANA W NOWYM MERCEDESIE
KLASY G

Pierwsze zastosowania najnowszego systemu technologii zawieszeń CVSA2 w pojazdach typu SUV.

Tenneco Inc. (NYSE: TEN), globalny dostawca produktów i systemów osiągów jezdnych i ochrony powietrza, ogłosił, że linia pojazdów SUV klasy G firmy Mercedes-Benz będzie wyposażona w adaptacyjne i regulowane układy tłumienia drgań z zastosowaniem Ciągle Zmiennej Semi-Aktywnej (CVSA2) technologii zawieszeń Tenneco z zakresu inteligentnych zawieszeń marki Monroe®. Technologia CVSA2 będzie standardowym wyposażeniem pojazdu SUV Mercedes-AMG G 63 i będzie też oferowana jako opcja w modelach G350d i G500. Są to pierwsze pojazdy typu SUV wykorzystujące technologię Tenneco CVSA2.

CVSA2 to semi-aktywna technologia zawieszeń zaprojektowana na bazie lekkiego amortyzatora obejmującego dwa zewnętrznie zamontowane zawory elektro-hydrauliczne, które niezależnie kontrolują tłumienie drgać w zakresie ściskania i odboju. Technologia ta umożliwia elastyczny zakres dostrojenia pomiędzy minimalnym a maksymalnym poziomem tłumienia drgań, co z kolei zapewnia wyższy poziom komfortu, przemieszczania i stabilności. Początkowo były one zaprojektowane do stosowania w samochodach sportowych o wysokich osiągach, a najnowsza generacja technologii CVSA2 została zaadaptowana do zastosowań w pojazdach typu SUV. Moduły narożne CVSA2 mają zintegrowane jarzma aluminiowe i mogą być instalowane z sprężynami zwojowymi (jak w przypadku pojazdów klasy G) lub z sprężynami pneumatycznymi.

„Nasze badania preferencji klientów w połączeniu z wzrastającą popularnością naszego zakresu produktów Monroe Intelligent Suspension potwierdzają rosnące zapotrzebowanie na  zaawansowane rozwiązania zawieszeń w licznych segmentach pojazdów”, mówi Martin Hendricks, prezes ds. osiągów jezdnych w ramach firmy Tenneco. „jako jedna z naszych najbardziej zaawansowanych ofert, najnowsza generacja naszej technologii CVSA2 łączy w sobie potwierdzone zalety zachowania się pojazdu na drodze, niezrównane zdolności jazdy terenowej i zaawansowane możliwości regulacji komfortu jazdy w pojazdach typu SUV”.

###

O Tenneco

Tenneco to globalna firma produkcyjna o obrotach wynoszących 9,3 miliardów USD, z siedzibą w Lake Forest, w stanie Illinois. Tenneco zatrudnia około 32000 pracowników na całym świecie. Tenneco jest jednym z największych na świecie projektantów, producentów i sprzedawców produktów i systemów w zakresie osiągów jezdnych i ochrony powietrza dla rynku części oryginalnych i części zamiennych do samochodów i pojazdów komercyjnych. Głównymi markami firmy Tenneco są Monroe®, Walker®, XNOx® i Clevite® Elastomer.
www.tenneco.com

 

WEBTerminal

Jesteś klientem hurtowym? Skorzystaj z naszego terminala zakupowego

Masz warsztat? Dołącz!

Międzynarodowa sieć niezależnych warsztatów samochodowych